"Ve druhé polovině roku jsme byli schopni soustavně zvyšovat prodej poté, co jsme čelili silným poklesům na trhu v prvních šesti měsících," uvedl generální ředitel Daimleru a šéf divize Mercedes-Benz Cars Dieter Zetsche. "Očekáváme, že prodej bude v roce 2010 o něco vyšší než loni a že budeme úspěšně bránit svou pozici před konkurencí," dodal. K růstu by podle něj měly přispět nové modely a silná poptávka v Číně.
Prodej vlajkové značky Mercedes-Benz se loni snížil o 9,7 procenta na 1,012 milionu vozů a prodej malých automobilů Smart o 13,2 procenta na 117.000 vozů. V prosinci se prodej mercedesů meziročně zvýšil o 12,4 procenta na 97.700 vozů, zatímco prodej automobilů Smart klesl o 12 procent na 9900 vozů.
Daimler vyrábí rovněž nákladní automobily, v jejichž produkci je světovou jedničkou. Firma ve třetím čtvrtletí hospodařila s čistým ziskem 56 milionů eur (zhruba 1,5 miliardy Kč) po ztrátě 1,062 miliardy eur v předchozích třech měsících.