MasterCard ve spolupráci s Intersparem pomáhá dětem pod patronátem Nadace Terezy Maxové najít nový domov

19.01.2010 | , Mastercard
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Společnost MasterCard se zapojila do projektu Nadace Terezy Maxové dětem a společnosti Interspar s názvem Teribear, který má za cíl pomoci opuštěným dětem nalézt nový domov.

Každého zákazníka, který v období od 16. do 24. prosince 2009 zaplatil platební kartou MasterCard v obchodech Interspar částku vyšší než 200 Kč, odměnila společnost MasterCard zdarma výrobkem z charitativní kolekce Teribear. Přispěla tak za každý darovaný výrobek určitou částkou na její konto. Celková hodnota výtěžku společnosti MasterCard pro nadaci byla 50.134 Kč.

Společnost MasterCard se ve spolupráci s obchodním řetězcem Interspar se zapojila do projektu Nadace Terezy Maxové dětem s názvem Teribear. Tento projekt nabízí široké veřejnosti atraktivní, pestrou a designovou kolekci charitativních výrobků, které je možné zakoupit, a tak přispět určitou částkou na konto nadace. Výtěžek z tohoto projektu, jehož motto zní: „Hrdinou může být každý”, napomůže snížení počtu dětí v ústavech a podpoří rozšíření a profesionalizaci pěstounské péče.

Pomoci dětem se rozhodla i společnost MasterCard. Každý zákazník, který v předvánočním období zaplatil platební kartou MasterCard v obchodech Interspar částku vyšší než 200 Kč, měl možnost získat zdarma výrobek z unikátní kolekce Teribear. Společnost MasterCard tak přispěla za každého zákazníka, který si vyzvedl výrobek, určitou částkou na konto nadace. Tyto výrobky si mohli zákazníci vyzvednout u stánků společnosti MasterCard, umístěných právě v obchodech Interspar. Pro zákazníky byly připraveny výrobky jako perníčky s čokoládovou polevou, dárkový balicí papír, papírové kapesníčky či minerální vody. Celkem bylo návštěvníkům rozdáno 13 048 Teribear výrobků. ,,Rozdávat radost je k nezaplacení, a ve vztahu k dětem to platí dvojnásob. Proto doufáme, že celkový výtěžek této akce v hodnotě 50 134 Kč k dětským úsměvům jistou měrou rovněž přispěje,“ říká Pavel Javorský, obchodní ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy