Citibank ve spolupráci s Visa Europe přináší kreditní kartu, která představuje začátek partnerství mezi Citibank a Visa Europe v oblasti kreditních karet v České republice. Jde o průhlednou kreditní kartu černé barvy, která na první pohled zaujme svým designem. Držitelům této kreditní karty navíc za realizované nákupy každý měsíc přináší benefit ve formě vrácení části peněz (tzv. cash back).
Nová Citi Shopping kreditní karta svým držitelům vrátí až dvě procenta z hodnoty vybraných kategorií nákupů. Mezi ně patří nákupy potravin, oblečení, nábytku, sportovních potřeb, ale také útrata v restauracích a barech. Zákazníci tak mohou každý měsíc získat až 1 000 Kč (nebo 12 000 Kč ročně). Na měsíčních výpisech z kartového účtu si mohou držitelé ověřit, že peníze v rámci Citi benefit programu byly automaticky připsány na jejich kartový účet vedený u Citibank.
Během prvních tří měsíců používání Citi Shopping kreditní karty navíc její držitelé dostanou zpět dalších mimořádných osm procent z hodnoty vydané za zmiňované kategorie každodenních nákupů. Celkově tak držitelé Citi Shopping kreditní karty mohou získat zpět až 10 procent své útraty, aniž změní své stávající nákupní zvyklosti. „Strategií Citi je uvádět na trh produkty, které usnadní lidem život a zpříjemní jim každodenní aktivity jako nakupování a platby za služby. V Citi se soustředíme na vyvíjení bankovních produktů, které zákazníkům přináší hmatatelné výhody. Citi Shopping kreditní kartu jsme připravili ve spolupráci s našimi zákazníky a věříme, že je vlastnosti tohoto produktu osloví,“ říká George Denisenko, ředitel úseku kreditních karet v Citibank.
„Citibank je významný partner asociace Visa Europe s velkými zkušenostmi v oblasti kreditních karet. Náš společný nový kreditní produkt je jedinečný jak svým designem, tak i nabídkou služeb. Samozřejmě splňuje i nejvyšší kritéria použitím EMV bezpečnostního čipu. Očekáváme, že tento produkt si velmi rychle získá oblibu mezi držiteli kreditních karet a samotnými obchodníky,” dodává Miloslav Kozler, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Nedávná analýza Citibank ukázala, že nákupní zvyklosti držitelů Citi kreditních karet se za poslední rok změnily. Kreditní karty se nyní častěji používají pro běžné denní potřeby, jako je nákup potravin. Měřeno počtem transakcí se používání Citi kreditních karet meziročně jen
v prosinci 2009 zvýšilo o 6 %. Za stejné období zároveň vzrostla částka, kterou držitelé Citi kreditních karet utratili, a to o dvě procenta meziročně.
„Spotřebitelé jsou nyní o Citi kreditních kartách lépe informováni díky většímu počtu kreditních karet na trhu, ale také díky většímu zájmu tisku o tento Citi produkt, než tomu bylo v minulém roce. Kromě toho, že naši klienti začínají své kreditní karty častěji využívat pro běžné každodenní transakce, pozorujeme, že vzrostly jejich nároky na výhody spojené s kreditní kartou,“ říká k tématu George Denisenko.
„Systém vrácení části peněz umožňuje našim klientům, aby z této výhody těžili okamžitě. Kromě toho jim dává prostor k rozhodnutí, jak použít peníze, které ušetřili. Přínos této kreditní karty tedy spočívá v tom, že klienti ušetří na běžných výdajích, což má svůj význam zejména v době ekonomické nejistoty, kterou nyní procházíme,“ dodává.
Kromě vrácení části peněz utracených při běžných nákupech mohou zákazníci získat i slevy ve výši až 25 % na zboží a služby zakoupené od partnerů Citi Clubu. Slevy v rámci Citi Clubu se přímo odečítají od celkové částky, která se platí poskytovateli služby či prodejci zboží. „Kombinace vrácení části peněz a exkluzivní nabídky slev v rámci Citi Clubu představuje pro zákazníky, kteří mají ve svých peněženkách Citi Shopping kreditní kartu, velký přínos,“ uzavírá George Denisenko.
Zákazníci navíc mohou tuto výhodu sdílet se členy své rodiny, jelikož mají nárok na vydání až čtyř dodatkových Citi kreditních karet.