Nový dovozce bude aktivity na českém trhu řídit z rakouského Salcburku, otevření kanceláře v Praze podle generálního ředitele Petera Modelharta zatím nechystá. "Budeme hodně cestovat," uvedl s tím, že ceny vozů se budou odvíjet od cen bez daně pro rakouský a německý trh. Proti koncové ceně v Rakousku ale budou jaguary v Česku výrazně levnější. Zatímco v ČR zákazník zaplatí dvacetiprocentní daň z přidané hodnoty, v Rakousku je daň dvojnásobná.
Luxusní Jaguar bude na trhu od února nabízet pět autorizovaných prodejců, terénní Land Rover ještě jeden dealer navíc. Značka terénních vozů bude mít rovněž navíc tři autorizovaná servisní místa. S dalšími prodejci firma jedná.
Jaguar v současnosti nabízí tři modelové řady. Nejlevnější XF startuje na 1,25 milionu korun. Nová vlajková loď XJ, která se na trh dostane v dubnu, bude začínat na 2,05 milionu Kč. Land Rover nabízí šest řad s cenou od zhruba 800.000 Kč.
V Česku v současnosti jezdí zhruba 1600 jaguarů a 6600 vozů Land Rover. Loni v tuzemsku prodej nových vozů Jaguar klesl o 30 procent na 104 aut. Prodej Land Roveru stagnoval na 141 automobilech.
Britská automobilka Jaguar Land Rover v polovině roku 2008 přešla od Fordu pod křídla indické skupiny Tata. Podle Modelharta tak tradiční britské značky potkalo to nejlepší, co mohlo, protože na rozdíl od Fordu nechává Tata výrobcům úplnou konstrukční nezávislost.