"Chceme dostat svou britskou továrnu opět do chodu," uvedl předseda společnosti SAIC Chu Mao-jüan. "Modely MG se nebudou prodávat pouze v Británii, ale také v dalších evropských zemích," dodal.
Automobilka SAIC si zatím nestanovila žádný cíl pro prodej v Británii, kde má značka MG stále své skalní fanoušky. "Nemáme žádné prodejní cíle v Británii či dalších evropských zemích. Značka MG je tam nicméně velmi dobře známá," řekl Chu.
Společnost SAIC spolupracuje s předními světovými automobilkami, například s největším americkým výrobcem automobilů General Motors nebo s evropskou jedničkou Volkswagen. Firma podobně jako její čínští konkurenti doufá, že se po úspěchu na domácím trhu prosadí také globálně.
Automobilka SAIC začátkem roku oznámila, že v loňském roce zvýšila prodej o 57 procent na 2,72 milionu vozů. Čína loni díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa.