Apple v klíčovém předvánočním období prodal rekordních 8,7 milionu přístrojů iPhone, na rekordu je i prodej počítačů Mac. Firma jich prodala 3,36 milionu, což je o 33 procent více než před rokem. Hrubá marže, což je základní ukazatel úspěšnosti každé firmy, činila 40,9 procenta a zvýšila se z 37,9 procenta.
Akcie firmy ale na výsledky reagovaly chaoticky. Firma totiž změnila způsob, jakým účtuje výnosy a zisk z prodeje přístrojů iPhone, takže část analytiků nejprve nebyla schopna výsledky správně interpretovat. Později však akcie nabraly jasný směr a zpevnily o 0,9 procenta.
Zisk na akcii ve čtvrtletí činil 3,67 USD proti zisku 1,78 USD před rokem. Loňský výsledek ale kvůli změně účtování není relevantní. Pokud by se v úvahu vzala změna účetních pravidel a aplikovala se na předchozí výsledky, pak by Apple o rok dříve na jednu akcii vydělal 2,50 USD. Byl by to meziroční nárůst zisku o 48 procent.