Třetí největší podíl podle počtu návštěv internetových serverů, které uživatelé realizovali přes vyhledávač, měl loni specializovaný portál Zboží.cz, který byla dříve uváděn pod hlavičkou Seznamu. Podíl Zboží se zvýšil z 3,2 na téměř pět procent. Čtvrtý je s podílem 3,5 procenta vyhledávač Firmy.cz, taktéž ze skupiny Seznamu. V souhrnu s vyhledávači Zboží a Firmy drží Seznam podíl 62,4 procenta.
Páté Centrum.cz, které využívá k vyhledávání technologii Google, stagnovalo na podílu 2,5 procenta. Dohromady s Centrum.cz má Google podíl 35,4 procenta. Podíl vyhledávače Microsoftu Bing se během loňského roku kvůli marketingové podpoře firmy vyhoupl z 0,4 na 5,8 procenta v červenci, rok ale končil s podílem 0,5 procenta.
Navrcholu není jedinou statistikou, která podíl českých vyhledávačů sleduje. Podle žebříčku Toplist, který rovněž vzniká podle počtu přístupů z vyhledávačů, měl Seznam poslední týden loňského roku podíl 55,6 procenta a Google 36,56 procenta. Podle počtu zadávaných dotazů v srpnovém průzkumu Insites Consulting měl Seznam podíl 57 procent a Google 38 procent.