Provozní zisk Sony za čtvrtletí do konce prosince činil 146,1 miliardy jenů (zhruba 30 miliard Kč) proti ztrátě 18 miliard jenů před rokem. Čistý zisk se zvýšil na 79,2 miliardy z kladného výsledku 10,4 miliardy JPY o rok dříve. Tržby skupiny stouply o čtyři procenta na 2,24 bilionu jenů.
Společnost v situaci globální ekonomické recese uzavírala továrny a propouštěla. Díky tomu dokázala vrátit k zisku zejména slabou divizi televizorů s plochými obrazovkami.
Odhad ztráty pro celý rok do března Sony snížila na 30 miliard jenů z původní předpovědi 60 miliard JPY. Přiblížila jej tak odhadům analytiků, kteří podle průzkumu agentury Reuters počítají v průměru se ztrátou 38,3 miliardy JPY. V předešlém roce utrpěla firma ztrátu 227,8 miliardy jenů. U čistého zisku Sony zlepšila celoroční odhad na 70 miliard jenů z předchozích 95 miliard JPY.
V letošním roce Sony plánuje zvýšit schopnost konkurovat rivalům jako jihokorejský Samsung například uvedením televizorů 3D. Loni firma přišla s levnější verzí své herní konzoly PlayStation 3, s níž mohla lépe konkurovat firmě Nintendo.
Kurz akcií Sony za poslední tři měsíce vzrostl o 20 procent. Akcie firmy tak překonaly devítiprocentní vzestup oborového indexu elektroniky a elektrického strojírenství.