Tržby Burger King se zvýšily o dvě procenta na 654,4 milionu USD. Tržby podpořilo 95 nových restaurací a příznivý vývoj směnných kurzů. Tržby v restauracích otevřených nejméně rok naopak klesly o dvě procenta. Společnost, která je druhým největším hamburgerovým řetězcem v USA, současně varovala, že vysoká nezaměstnanost stále negativně ovlivňuje výkon firmy po celém světě.
Tržby Yum Brands se však snížily o jedno procento na 3,37 miliardy USD. Společnost uvedla, že výsledky negativně ovlivnil hlavně výkon na domácím trhu. V USA se tržby v restauracích Taco Bell otevřených nejméně rok snížily o pět procent, v restauracích KFC o osm procent a v restauracích Pizza Hut dokonce o 12 procent. V zahraničích restauracích otevřených nejméně rok se čtvrtletní tržby snížily o jedno procento.
Za celý rok zisk Yum Brands stoupl na 1,07 miliardy USD z předloňských 964 milionů USD, a poprvé v historii tak překonal hranici jedné miliardy USD. Firmě pomohly hlavně nové restaurace v zahraničí. Yum otevřela loni v zahraničí 898 restaurací, z toho v Číně rekordních 509 restaurací, napsala agentura AP.
V České republice je přes 50 restaurací KFC, které v rámci licenční dohody provozuje polská firma AmRest. Ta má licenci i na provoz restauračních řetězců Burger King a Rodeo Drive a kavárny Starbucks. Licenci na značku Burger King v ČR mají tři firmy, vedle AmRestu společnost BK Team, kterou kvůli provozování sítě restaurací Burger King založila firma Jídelní a lůžkové vozy, a italská firma Autogrill.