Suzuki a Mazda, stejně jako další přední světové automobilky, výrazně snížily fixní náklady a zvýšily efektivitu výroby, aby se tak lépe vyrovnaly s prudkým poklesem poptávky po celém světě. Současně těžily z vládních pobídek podpory prodeje úspornějších vozů.
V Suzuki vlastní podíl 19,9 procenta německý Volkswagen. Firmě pomohla rovněž vysoká poptávka na indickém trhu, kde díky své dceřiné společnosti Maruti Suzuki patří mezi přední hráče. Automobilka rovněž zvýšila výhled provozního zisku na letošní fiskální rok do konce března 2010 na 50 miliard jenů z původních 40 miliard jenů. Analytici však očekávají zisk až 66 miliard jenů.
Tržby Mazdy se ve čtvrtletí zvýšily o téměř devět procent na 557,5 miliardy jenů. Prodej byl podle automobilky vysoký hlavně v Číně, Austrálii a Izraeli. Společnost současně uvedla, že za celý rok čeká provozní zisk pět miliard jenů místo původně odhadované ztráty 12 miliard jenů, napsala agentura Reuters.