Tržby se snížily o 11 procent na 928 milionů švédských korun (zhruba 2,4 miliardy korun) kvůli celkovému poklesu na trhu s televizní reklamou. Firma loni zredukovala provozní náklady o tři procenta navzdory spuštění nového kanálu Prima Cool v prvním pololetí.
V samotném čtvrtém čtvrtletí se provozní zisk meziročně snížil o 39 procent na 51 milionů švédských korun a tržby o 14 procent na 294 milionů SEK. Firma rovněž uvedla, že sledovanost jejích kanálů Prima a Prima Cool klesla na 20,4 procenta z 22,6 procenta ve třetím čtvrtletí. Sledovanost nového kanálu Prima Cool činila v závěru roku 2,5 procenta.
Mateřská společnost MTG se loni propadla do čisté ztráty dvě miliardy švédských korun, ačkoli její tržby stouply o osm procent na 14,17 miliardy SEK. "Pokračujeme v solidním růstu tržeb a za čtvrté čtvrtletí i celý rok 2009 oznamujeme vůbec nejvyšší tržby v historii, a to navzdory hospodářské recesi a poklesu reklamního trhu v celé Evropě," uvedl ředitel MTG Hans-Holger Albrecht.