V loňském roce automobilka zvýšila svůj prodej v USA o osm procent na více než 435.000 vozů. Celkový prodej automobilů v USA se přitom propadl o 21 procent. Podíl Hyundai na americkém trhu tak loni stoupl na 4,2 procenta z předloňských tří procent.
"Číslo 500.000 je pro nás magické," uvedl Zuchowski. Dodal, že existuje "skutečně dobrá šance", že Hyundai letos v USA hranici 500.000 prodaných automobilů pokoří.
Podle analytiků by nyní Hyundai mohla těžit z problémů svého japonského konkurenta Toyota Motor. Ten byl nedávno nucen svolat k opravě přes osm milionů automobilů několika modelových řad kvůli problémům s nechtěným zrychlováním, což mělo negativní dopad na jeho pověst výrobce kvalitních vozů.
Hyundai ke konci roku 2008 zahájila sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Nošovická automobilka vyrobila v minulém roce zhruba 118.000 vozů.