Výrobce potravin, který se snaží převzít britskou skupinu Cadbury, se při své reorganizaci zaměřil na potraviny, které jsou ziskovější. Analytici očekávali zisk 45 centů na akcii, ale podnik vydělal o tři centy více.
Tržby Kraftu vzrostly o tři procenta na 11 miliard dolarů. Wall Street ale očekával téměř 11,1 miliardy USD.
Americký koncern měl v posledním čtvrtletí minulého roku na trhu ve Spojených státech opět potíže. Spotřebitelé kvůli hospodářské krizi kupují více potravin v prodejnách než v restauracích a zaměřují se spíše na levnější zboží pod vlastními značkami obchodních řetězců. Kraft a další výrobci potravin pak musí bojovat o tržní podíl reklamou a snižováním cen.
Za fiskální rok 2009 Kraft zvýšil zisk na tři miliardy dolarů z 2,89 miliardy předloni. Tržby mu ale klesly o 3,7 procenta na 40,39 miliardy dolarů kvůli vlivu devizových kurzů, napsala agentura AP.