Provozní výdaje se ve čtvrtletí snížily o 9,2 procenta na 209,7 milionu eur. Provozní zisk bez mimořádných položek se zvýšil o 21,3 procenta na 37,2 milionu eur. Majoritním akcionářem Pumy, která je za firmami Nike a Adidas třetím největším výrobcem sportovního oblečení na světě, je francouzská luxusní skupina PPR.
Tržby bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů v oblasti Evropy, Blízkého východu a Afriky klesly o 10,9 procenta. Na americkém kontinentu se snížily o 2,6 procenta a v oblasti Asie a Tichomoří se propadly o 16,2 procenta. Prodej obuvi klesl o 16,8 procenta a oblečení o 10,9 procenta. Prodej doplňků však stoupl o 39,4 procenta.
Za celý letošní rok firma čeká tržby na zhruba stejné úrovni jako loni, kdy klesly o 2,5 procenta na 2,46 miliardy eur. Doufá, že její hospodaření podpoří letošní mistrovství světa ve fotbale, které se koná v Jihoafrické republice. Puma sponzoruje většinu afrických týmů.
Čistý zisk firmy se loni propadl o 44,9 procenta na 128,2 milionu eur. Provozní zisk se snížil o 40,9 procenta na 192,4 milionu eur, napsaly agentury AP a Reuters.