Příjmy klesly o čtyři procenta na 16,52 miliardy eur, za poslední čtvrtletí loňského roku se snížily o 3,2 procenta. Příjmy dceřiné společnosti Gucci Group, do které patří i značky Yves Saint Laurent či Bottega Veneta, ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 0,3 procenta, v divizi knih a elektroniky FNAC naopak stouply o 0,8 procenta. V obchodech s nábytkem Conforama tržby stouply o 0,1 procenta. V zásilkové divize Redcats byl obrat nižší o 9,9 procenta.
Společnost rovněž prodala v prosinci svoji africkou distribuční firmu CFAO. Prodej byl součástí nové strategie firmy, v rámci které se chce zaměřit na luxusní značky a značky životního stylu, jako Puma.
Finanční ředitel Jean-François Palus dodal, že PPR se chce v budoucnosti místo na snižování nákladů zaměřit na zvyšování prodeje prostřednictvím nových produktů a prodeje prostřednictvím katalogů. Firma proto plánuje rozšířit síť svých obchodů na rostoucích trzích, uvedla agentura AP.
Výrobce sportovního oblečení Puma ve středu oznámil, že jeho čistý zisk se ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku zdvojnásobil na 16,2 milionu eur. Tržby však klesly na 490 milionů eur z předloňských 561 milionů eur.