Bridgestone byl podobně jako další výrobci pneumatik zasažen poklesem poptávky po automobilech v důsledku světové hospodářské krize. Trh s automobily ale v posledních měsících oživuje díky vládním krokům na podporu prodeje a zlepšujícím se ekonomickým podmínkám. Přetrvávají však obavy, že oživení automobilového trhu zpomalí, jakmile vlády ukončí podpůrná opatření.
Bridgestone očekává, že v celém letošním roce vykáže provozní zisk 94 miliard jenů. Je tak pesimističtější než analytici, kteří podle průzkumu agentury Reuters počítají s provozním ziskem 123,7 miliardy jenů.
Hlavním konkurentem firmy Bridgestone je francouzský výrobce pneumatik Michelin. Ten minulý týden oznámil, že jeho čistý zisk se v loňském roce propadl o více než 70 procent na 104 milionů eur (zhruba 2,7 miliardy Kč) kvůli slabé poptávce po automobilech a restrukturalizačním nákladům. Dodal, že zůstává velmi obezřetný kvůli nejasnému budoucímu vývoji na trhu a stoupajícím cenám surovin.