Toyota na autosalonu představí hybridní automobily Auris HS a Lexus CT 200h. Podle analytiků však firmě nebudou zajímavé nové produkty stačit k tomu, aby získala zákazníky zpátky na svou stranu. Toyota bude muset spotřebitele především přesvědčit, že činí kroky ke zjištění a nápravě jakýchkoliv bezpečnostních problémů.
Toyota již byla nucena kvůli různým závadám svolat přes 8,5 milionu automobilů k opravě, což má negativní dopad na její pověst výrobce kvalitních vozů. Firma má na evropském trhu pouze pětiprocentní podíl. Generální ředitel evropské divize Tadaši Arašima nicméně uvedl, že problémy s kvalitou nepochybně zasáhnou poptávku po toyotách v Evropě, ačkoli je obtížné odhadnout v jakém rozsahu.
"Lidé se rozhodnou, jestli se k nám vrátí, na základě způsobu, jakým budeme tento problém řešit," uvedl šéf prodeje a marketingu Toyoty v Evropě Didier Leroy. Dodal, že jedním z klíčových bodů je umožnit zákazníkům rychle zjistit, zda jejich vůz patří mezi problémové, a poté co nejrychleji zajistit opravu.
pmh dvd