"Naším cílem je přepravit v roce 2010 na jízdenky prodané prostřednictvím prodejen Lidl nejméně 100.000 zákazníků," uvedl Ondrůj, podle kterého v obchodech Lidl budou letos k dostání jak síťové jízdenky ČD Net Lidl pro vybrané dny v roce, tak i speciální poukázky na vybrané trasy. V přípravě jsou prý i společné nabídky pro cestování do zahraničí nebo na výlety v ČR.
ČD se pomocí jízdenek prodávaných v obchodech Lidl snaží co nejvíce využít kapacitu vlaků například o vánočních či státních svátcích. Prodej jízdenek ČD je výhodný i pro Lidl, který získá provizi z jejich prodeje. Hodně lidí, kteří si přijdou pro jízdenku, zároveň v obchodech Lidl nakoupí další zboží.
Prodej vlakových jízdenek není pro Lidl úplnou novinkou. Společnost totiž například v roce 2005 prodávala v Německu levné lístky na vlak, o které byl mezi zákazníky obrovský zájem a před jejími diskontními prodejnami se tvořily dlouhé fronty lidí. Německé dráhy tehdy v obchodech Lidl prodaly několik milionů bianco lístků pro cestu tam a zpět po celém Německu.
Svých 210 prodejen Lidl v Česku provozuje po celé republice. S předloňskými odhadovanými tržbami 17,5 miliardy korun Lidl obsadil mezi tuzemskými diskontními řetězci druhé místo za společností Penny Market, jejíž tržby činily 20 miliard korun.