Podle mluvčího Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Tomia Okamury je to teprve třetí podobně zaměřený katalog zájezdů v Evropě. Jeden je zaměřený na zákazníky z německy mluvících zemí a jeden vychází ve Velké Británii. "Je to dobrý marketingový tah. Zaměřuje se na klientelu, která dosud zacílena nebyla," dodal.
Homosexuálové jsou podle Okamury většinou vzdělaní a dobře situovaní zákazníci a jejich útrata je vyšší než u heterosexuálů, protože ti se musí starat ještě o děti. Například v USA byla loni průměrná útrata homosexuálních turistů podle Okamury 800 dolarů (zhruba 15.000 Kč) na osobu, u heterosexuálů to bylo 540 dolarů.
Katalog nabízí 30 destinací na čtyřech kontinentech a postupně by se měl rozšířit na minimálně 50 destinací. Vedle pobytových zájezdů v oblíbených místech u moře, jako jsou Baleárské ostrovy, Maledivy nebo Mykonos, nabízí i specializované plavby lodí, poznávací zájezdy a eurovíkendy v tradičních gay a lesbických městech, jako je Barcelona, Stockholm, Lisabon nebo Berlín.
V nabídce Pink Go jsou zejména hotely přívětivé k homosexuální menšině, ale kancelář počítá i se zařazením kategorií "only gay" nebo "only men". Podle představitele české gay a lesbické komunity Janise Sidovského homosexuálové uvítají zejména pocit jistoty, že je na dovolené nebude nikdo napadat nebo se pohoršovat, že spolu bydlí dva lidé stejného pohlaví na pokoji.
ESO travel je jednou z největších specializovaných kanceláří na exotickou dovolenou v České republice. Za rok 2009 vykázala obrat 694 milionů korun a odbavila 15.580 klientů.