"Žalobce může podat maximálně k Nejvyššímu soudu České republiky dovolání, ale pouze za předpokladů, že tento soud posoudí věc jako právně významnou," řekl MfD Leoš Mynařík z ministerstva spravedlnosti.
Letadla se ocitla nejprve v konkurzní podstatě při konkurzu na Fischerův osobní majetek. Ten však soud zrušil. Pak se stroje objevily v konkurzní podstatě Charter Air (bývalý Fischer Air). Podle leteckého rejstříku však stroje stále patří společnosti AMF.
Přes tři roky letadla chátrala na Ruzyni a nelétala. Odvolání společnosti AMF řešil stejný soud, který na Fischera a Charter Air konkurz vyhlásil.
Fischer se k rozhodnutí nevyjádřil. "Předpokládám, že v tom řízení budeme nějak pokračovat," řekl jeho advokát Josef Černohlávek. Možností je ústavní stížnost.
Boeingy prodal na konci ledna správce konkurzní podstaty Charter Air Antonín Janák americké společnosti AerSale za 2,125 milionů dolaru v dražbě. "Už za ně zaplatili," potvrdil novinám Janák. Firma teď řeší, jak je dostat z Prahy. Stroje totiž mají vypršelé všechny prohlídky a jsou ve velmi špatném stavu.
vrk