Stávka, která omezila mimo jiné lety mezi Londýnem a Prahou, dopadla pro British Airways podle firmy ještě lépe než předešlá třídenní stávka z předminulého víkendu. Přepravce sice rušil každý den desítky letů z hlavního londýnského letiště Heathrow, z dalších londýnských letišť Gatwick a City však létal normálně. Firma během stávky vypravovala z Prahy do Londýna stejně jako opačným směrem pouze dva lety ze čtyř.
Generální ředitel BA Willie Walsh v otevřeném dopise generálnímu tajemníkovi odborového svazu Unite Tony Woodleymu napsal, že stávka selhala a stávkující prohráli. Společnost přepravovala denně více než 75 procent cestujících a v práci zůstalo 60 procent palubního personálu, argumentoval Walsh. Vyzval proto Woodleyho, aby odboráře přiměl k hlasování o nabídce, kterou management předložil odborům před deseti dny, tedy před zahájením stávek.
"Vím, že chcete dohodu," napsal Walsh. "Vy a já možná máme na tuto nabídku odlišné názory. Nejdůležitější však jistě je, co si o ní myslí členové sami. Nechte členy hlasovat, Tony," apeloval na odborového předáka.
BA v pondělí sdělila, že druhá stávková vlna ji stála dosud denně kolem 5,5 milionu liber (zhruba 157 milionů Kč) proti sedmi milionům liber denně za první stávkové akce a firemní výhled zisku se nijak nezměnil. Odbory tvrdily, že minulá třídenní stávka stála firmu 15 až 20 milionů liber denně.
Otevřený dopis napsal rovněž odborář Woodley Walshovi a apeloval v něm na management BA, aby se vrátil k jednacímu stolu. "Zdravý rozum nyní vyžaduje, aby se Unite a BA sešly u stolu a sjednaly dohodu, která uspokojí obě strany," napsal. Připomněl slib odborů, že nebudou stávkovat o Velikonocích, takže na nalezení řešení je čas nejméně dva týdny. Odbory o víkendu varovaly před dalšími stávkami, pokud v jednáních o jejich požadavcích nenastane průlom.
Společnost chce snížením nákladů uspořit ročně 62,5 milionu liber. Její snahou je vyrovnat se po jedné z nejhorších krizí v historii komerční letecké dopravy s klesající poptávkou, kolísavými cenami paliv a sílící konkurencí nízkonákladových přepravců.