Tři společnosti by nově měly patřit firmě Bonatrans Group Holding, která sídlí na Maltě. Její majitel není známý. Pod Bonatrans Group Holding by podle stránek úřadu měly přejít tři tuzemské společnosti: Bonatrans, ŽDB a Kovosvit, pod nějž spadá Kovosvit MAS.
Podle MfD vydělením strojírenských kolosů, které předloni vydělaly celkem 2,1 miliardy korun při tržbách 14,6 miliardy korun, zůstane v KKCG Industry sídlícím v Holandsku, původní společnost Moravia Systems založená Komárkem st., projekční firma Gemax a 10 procent v holdingu Vítkovice
List uvádí, že Komárkové by se do konce letošního roku měli vyrovnat s dalšími spoluakcionáři části skupiny KKCG Oil and Gas, což je německý E.ON a slovenský SPP, kteří Komárky po letech soudních tahanic opouštějí.
Podle dvou zdrojů z firmy nastane dělení i v rámci rodiny. Část by měl výhradně vlastnit dosavadní většinový majitele KKCG Karel Komárek mladší, část by měla patřit otci, strýci a sestře. Důvodem mají být rozdílné názory mezi otcem a synem především na vyrovnání se zahraničními akcionáři. Komárek starší by se údajně chtěl místo dělení soudit.