Vodafone v roce 2008 spustil inzertní kampaň, kde prostřednictvím studentky Anny srovnával tarif O2 Simple 240, který stál 286 korun, se svým tarifem Nabito 119 za 224 korun s výrazným nadpisem: "Nepodepsala" a textem: "U Vodafonu jsem zaplatila o 22 procent méně než u předchozího operátora, a navíc jsem poslala více SMS".
Podle soudu nešlo tarify bez dalšího vysvětlení srovnávat, a proto reklamu označil za nekalou soutěž. Vodafone nyní musí v denících Právo, Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a týdeníku Týden umístit reklamu Nepodepsala a v její dolní polovině umístit bílý pruh s textem: "Toto srovnání je nekalosoutěžní. Omlouváme se zákazníkům a společnosti Telefónica O2.
"Dojde k tomu již brzy, v řádu týdnů. Přípravou zveřejnění se již intenzivně zabýváme," řekl ČTK mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický.