Řetězec si najal investiční banku Moelis & Company jako exkluzivního finančního poradce. Jeho úkolem je zvážit změny v kapitálové struktuře podniku, prodej firmy nebo jinou obchodní kombinaci.
Zdroje agentury Reuters už na konci minulého týdne naznačovaly, že se California Pizza poohlíží po zájemcích, kteří by ji chtěli koupit. Značný zájem nyní projevují hlavně firmy soukromého kapitálu, které v podobných podnicích vidí potenciál k růstu. Jednak začínají být přístupnější úvěry a jednak američtí spotřebitelé ochotněji utrácejí za jídlo mimo domov než v nejtěžších dobách krize.
Firma, která je známá například díky pizze Barbecue Chicken, oznámila také předběžné výsledky hospodaření za první čtvrtletí. Nyní předpokládá, že na jednu akcii vytvoří zisk deset centů. Až dosud počítala pouze s polovičním ziskem, respektive pět až sedm centů na akcii. O vyšší zisk na akcii se částečně postaraly nevyužité dárkové kupony.
Tržby klesly o 2,7 procenta na 156,7 milionu dolarů. Analytici v průměru počítali s tržbami 156,95 milionu USD a ziskem na akcii osm centů. Díky vyššímu očekávanému zisku akcie zpevnily o více než šest procent na zhruba 22 dolarů.