Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů se tržby zvýšily o 13 procent. LVMH vyrábí kabelky Louis Vuitton, šampaňské Moët & Chandon, Dom Perignon a Veuve Clicquot, koňak Hennessy či šperky Chaumet a hodinky TAG Heuer.
Tržby v divizi módy a koženého zboží, která je největší divizí skupiny, se zvýšily o osm procent na 1,7 miliardy eur. Nejvíce rostl obrat v divizi hodinek a šperků, a to o 34 procent na 204 milionů eur. Tržby v divizi vína a lihovin stouply o 18 procent na 635 milionů eur.
LVMH minulý týden uvedla, že plánuje expandovat v oblasti luxusních hotelů. Dva nové projekty plánuje na Blízkém východě spolu s firmou Orascom Holdings, napsaly agentury AP a Reuters.
Na výrobce luxusního zboží loni těžce dopadla hospodářská krize, která výrazně omezila výdaje spotřebitelů za luxusní zboží, zvláště hodinky, šperky a drahé potraviny a nápoje. LVMH loni klesl čistý zisk o 13 procent na 1,76 miliardy eur. Celkové příjmy se snížily o jedno procento na 17,1 miliardy eur.