"Pokles zisku je nutné chápat jako investici, protože právě díky ní se v konečném efektu zvýšila znalost značky, která spolu s dalšími opatřeními v oblasti procesů i v prodejní síti navýšila počet klientů," uvedla Matoušková. Společnost podle ní loni zaznamenala v souvislosti s krizí zvýšený zájem o finanční poradenství, spořicí a zajišťovací programy a produkty.
Ovšem i přes nárůst počtu klientů klesl loni společnosti počet uzavřených smluv, a to o 14 procent na 174.400. Pokles není podle Matouškové způsoben nižší produktivitou práce finančních poradců, ale tím, že většina finančních domů i kvůli poplatkům konsoliduje produkty pro klienta pod jednu smlouvu.
OVB Allfinanz působí na českém trhu od roku 1993 jako dceřiná společnost německé OVB Holding AG. Nyní má téměř 900.000 klientů a spravuje skoro dva miliony smluv. Mateřská společnost OVB Holding z německého Kolína nad Rýnem vznikla v roce 1970. V současnosti působí prostřednictvím dceřiných firem v dalších 13 zemích Evropy.