Podle předsedy odborové organizace Radka Kuchaře bylo kolektivní vyjednávání složité a velmi těžké. "Je pochopitelné, že jsme původně chtěli mnohem více. Přesto vnímáme dosažený výsledek pozitivně. Je to první výrazný krok na cestě ke mzdám, které jsou obvyklé v ostatních automobilkách v Česku," uvedl ve společné tiskové zprávě Kuchař. Průměrné platy ve Škodě Auto a kolínské TPCA jsou zhruba o 10.000 Kč vyšší.
Kromě nárůstu základních mezd, které budou u dělnických profesí záviset na tarifní třídě, se v Hyundai dohodli také na výročním bonusu ve výši 50 procent jedné základní měsíční mzdy, jenž bude záviset na docházce a zaměstnanci ho dostanou v prosinci. Za mimořádnou pracovní směnu, která připadne na den pracovního volna, dostane zaměstnanec navíc fixní příplatek 400 korun, upřesnil Vaněk.
Zvýšení mezd v Hyundai, kde v současné době pracuje přes 2000 lidí, stanovuje dodatek kolektivní smlouvy platné do konce dubna 2011; vedení a zástupci odborů jej podepsali ve středu večer.