Celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010 (http://iac.spir.cz) se koná v úterý 27. dubna 2010 ve Slovanském domě v Praze. Třetí ročník akce, která je určena primárně zadavatelům a zástupcům online inzertního trhu v České republice a jež si během své historie vybudovala tradici nejvýznamnější akce na téma internetové reklamy a online marketingu, pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info.
Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference. Součástí registrace je také vstupenka na následný tradiční večerní networking, který se tentokrát uskuteční v Obecním domě v Praze.
Kromě hlavního přednáškového proudu vyzdvihujícího nejdůležitější trendy online reklamy budete moct sledovat dění v sále o mobilní a multimediální komunikaci nebo samostatný program věnovaný výkonnostnímu marketingu a plánování. Podrobnosti o připravované náplni konference si můžete přečíst na stránkách http://iac.spir.cz/.
Vybíráme z programu konference:
-
- Když image generuje výkon a PPC buduje značku - Josef Drobílek (Hypoteční banka)
- Umí být internet skutečně kreativní? - Tomáš Hrivnák (Idealisti.eu)
- Jak lze vydělávat na placeném obsahu - Miroslav Motejlek (Český rozhlas)
- Mobilní marketing, jeho pozice a potenciál na trhu v ČR - Tomáš Mátl (Vodafone ČR)
- Srovnání PPC systémů v praxi - Lukáš Morávek (PPC Consulting)
- Behaviorální cílení v kostce – Petr Dobroslávek (ArboInteractive)
- Úspěšná case study z ČR na téma prediktivní behaviorální cílení - David Němec (Internet BillBoard)
Mezi řečníky budou také hosté ze zahraničí jako například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým budete moct nahlédnout pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Součástí programu bude mimo jiné celá řada panelových diskuzí, workshopů a konkrétních ukázek z praxe.
Hlavním partnerem konference jsou Zlaté stránky, partnery pak společnosti Media House a Seznam.cz. Mediálně akci podporuje týdeník Strategie a deník E15.