Výsledky za první čtvrtletí jsou nejlepším čtvrtletním výkonem firmy za 15 měsíců, kdy do čela firmy nastoupila Carol Bartzová. Příjmy se zvýšily o jedno procento na 1,6 miliardy USD a stouply poprvé od třetího čtvrtletí 2008.
Výsledky rovněž podpořil nedávný prodej emailových služeb a platba od firmy Microsoft na pokrytí nákladů na jejich společný podnik. Bez zahrnutí mimořádných položek spojených hlavně s plánovanou spoluprací s Microsoftem zisk činil 15 centů na akcii a překonal odhady analytiků, kteří očekávali v průměru zisk pouze devět centů na akcii.
Zadavatelé reklamy v posledních měsících začali vydávat více peněz za reklamu díky signálům, že americká ekonomika se dostává z nejhorší recese za posledních více než 70 let. Bartzová dodala, že zájem o zobrazovací inzeráty stoupl meziročně o 20 procent, napsala agentura AP.
Yahoo se loni v létě dohodla na desetiletém partnerství v oblasti internetového vyhledávání a reklamy se společností Microsoft. Partnerství by mělo oslabit dominantní postavení největšího internetového vyhledávače Google na trhu s internetovou reklamou.