Výsledky překonaly odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří očekávali zisk 618 miliard wonů. Tržby stouply na 5,88 bilionu wonů z 3,54 bilionu wonů. LG Display rovněž dodává displeje pro nový iPad americké firmy Apple.
Společnost očekává, že poptávka zůstane vysoká i ve druhém čtvrtletí a její dodávky se zvýší o deset procent. Podle údajů z odvětví v prvním čtvrtletí stouply celosvětové dodávky osobních počítačů o 27 procent a LCD televizorů o 48 procent. LCD televizory mají v současnosti více než poloviční podíl na celosvětové poptávce po LCD obrazovkách a za celý letošní rok podle odhadů DisplaySearch mají jejich dodávky stoupnout o 24 procent na 180 milionů kusů.
Společnost dodala, že hodlá investovat 250 miliard wonů do ztrojnásobení kapacity výroby obrazovek OLED, což je typ displeje využívající technologii organických elektroluminiscenčních diod. Tyto obrazovky jsou tenčí a méně náročné na energii než obrazovky z tekutých krystalů. V současnosti se technologie OLED používá hlavně u malých displejů, například pro vyspělé mobilní telefony, analytici však očekávají, že se její využití rozšíří i na velké obrazovky, včetně televizorů, napsala agentura Reuters.