The New York Times je vydavatelem deníku stejného jména, listů The Boston Globe a International Herald Tribune a dalších 15 deníků.
Příjmy z reklamy se mediální skupině za čtvrtletí snížily o 6,1 procenta a jde o jejich nejmírnější pokles za déle než rok. Loni v prvním čtvrtletí se reklamní tržby newyorských The Times propadly o 27 procent.
Rival Gannett, největší vydavatel deníků v USA, minulý týden oznámil, že mu příjmy za reklamu klesly o osm procent.
Generální ředitelka skupiny The New York Times Janet Robinsonová ve zprávě uvedla, že se výdaje inzerentů během čtvrtletí zlepšovaly a v nynějším čtvrtletí se trend v tištěné reklamě lepší proti prvním třem měsícům roku. Manažerka dodala, že se ve vývoji odrážejí celkově příznivější ekonomické podmínky.
Akcie společnosti přesto po zveřejnění zprávy mírně klesly. Emise se snížila o 1,7 procenta na 12,52 dolaru, napsala agentura AP.