Německý výrobce luxusních sportovních vozů se tak obrací na majitele aut ze své výroby krátce po skandálu s kvalitou vozů Toyota. Japonská firma byla nucena svolat po celém světě k opravě přes osm milionů automobilů kvůli problémům s nechtěným zrychlováním a dalším potížím.
Automobilka Porsche v posledních letech dostávala nejvyšší známky při hodnocení kvality od průzkumové a poradenské agentury J.D. Power. V koncernu je proto situace s modelem Panamera hořkou pilulkou pro Michaela Machta, který řídil výrobu, než byl koncem července jmenován šéfem značky.
Panamera měla koncernu zajistit nové tempo růstu a přetáhnout k němu zákazníky konkurenčních vozů Maserati Quattroporte a Mercedes-Benz CLS. Podle dnešní zprávy by mělo mechaniky navštívit všech 11.300 těchto aut, aby jim napínače pásů prohlídli.
Podíl v Porsche má německý koncern Volkswagen a zpráva by jeho manažery mohla přimět k zákroku. Martin Winterkorn, předseda představenstva Volkswagenu i Porsche SE, opakovaně říkal, že čím lepší pověst značka má, tím větší samostatnost v celé skupině dostane, napsala agentura Reuters.