Firma rovněž těžila z předchozích opatření na snižování nákladů, díky kterým ušetřila 104 milionů USD. Příjmy za tři měsíce do konce března stouply o devět procent na 1,86 miliardy USD. Bez zahrnutí vlivu změna směnných kurzů se zvýšily o pět procent. Estée Lauder vyrábí kosmetiku a parfémy stejného jména, vlastní rovněž značky M.A.C., Aveda či Clinique.
Tržby se zvýšily ve všech regionech, nejvíce v oblasti Asie a Tichomoří. Vysoký byl i prodej v duty-free obchodech na letištích, protože lidé více cestovali. Prodej produktů pro péči o tělo, které mají největší podíl na celkových příjmech, stoupl o 15,6 procenta. V místních měnách o 10,3 procenta. Vyšší byl i prodej dekorativní kosmetiky, parfémů či produktů pro péči o vlasy.
Za celý fiskální rok do konce června firma čeká zisk na akcii 2,65 dolaru až 2,75 dolaru. Tržby se mají zvýšit o čtyři až pět procent. Podle analytiků má celoroční zisk činit 2,79 dolaru na akcii, napsaly agentury AP a Reuters.