Zisk mírně zaostal za očekáváním analytiků, kteří jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na 497 miliard wonů. Prodej mobilních telefonů se propadl na 27,1 milionu z 34 milionů v posledním čtvrtletí loňského roku. LG je druhým největším výrobcem televizorů a třetím největším producentem mobilních telefonů na světě.
Motorem růstu zisku LG by měla být v letošním roce silná poptávka po televizorech s plochou obrazovkou, protože spotřebitelské výdaje se díky příchodu hospodářského oživení začínají zvyšovat. Vyhlídky společnosti však do značné míry závisí rovněž na tom, zda se podaří zlepšit výsledky divize mobilních telefonů.
Firma uvedla, že ve druhém čtvrtletí hodlá zvýšit dodávky mobilních telefonů minimálně o deset procent proti prvnímu čtvrtletí. Dodala, že plánuje rovněž posílení ziskovosti u špičkových mobilů, jako jsou například takzvané chytré telefony.
Divize mobilních telefonů se dostala do potíží kvůli zpožděním při uvádění nových produktů na trh, nedostatku populárních modelů a pomalé reakci na rychlý růst poptávky na trhu s chytrými telefony, na kterém má nyní LG méně než procentní podíl.