Klaška se zároveň stává i členem představenstva vydavatelství Stanford. "Je to další pozitivní krok v rámci budování nové strategie vydavatelství s cílem posílit pozici na trhu a zajistit podmínky pro další rozvoj vydavatelství,“ uvedl předseda představenstva vydavatelství Stanford Robert Kolář.
K 3. květnu zároveň vyjde poslední číslo anglicky psaného týdeníku Czech Business Weekly. „Chceme se více zaměřit na rozvoj nové strategie, v rámci které se bude vydavatelství soustředit především na posílení svých klíčových produktů, mezi které patří podnikatelský týdeník Profit, příloha Český Export a také podnikatelská setkání v regionech,“ upřesnil Klaška.
Klaška přichází do Stanfordu z pozice výkonného ředitele agentury TTV Marketing Communication. Má za sebou 18 let praxe v oblasti obchodu a marketingu. Pracovní zkušenosti získával na různých řídících pozicích v reklamním průmyslu, v oblasti retailu a bankovnictví.
Vydavatelství Stanford je součástí finanční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka.