Bez mimořádných nákladů zisk činil 144 milionů USD, tedy 33 centů na akcii, a mírně překonal odhady analytiků. Příjmy stouply o 15 procent na 2,49 miliardy USD.
Tržby v Latinské Americe se zvýšily o 22 procent. Ve střední a východní Evropě vzrostly o 28 procent a v západní Evropě, na Blízkém východě a v Africe o 23 procent. V oblasti Asie a Tichomoří stouply o deset procent. Latinská Amerika a Evropa se na celkových příjmech skupiny podílejí zhruba 70 procenty.
V Severní Americe však příjmy klesly o dvě procenta. Dobře se firmě nevedlo ani v Číně, kde se tržby propadly o 31 procent.
Avon je nyní uprostřed restrukturalizace, která zahrnuje snižování počtu zaměstnanců a režijních nákladů. Náklady spojené s restrukturalizací ve čtvrtletí činily pět milionů USD.
Avonu se podařilo zvýšit ve čtvrtletí počet prodejců o šest procent. Firma rovněž zvýšila výdaje na reklamu o 23 procent, napsala agentura AP.