IPad se začal v USA prodávat 3. dubna. První den prodeje firma dodala více než 300.000 iPadů. V tomto čísle však byly zahrnuty i všechny objednávky předem a dodávky přístrojů do maloobchodních sítí, kde nemusely být nutně ten den i prodány. Za první týden pak prodej stoupl na zhruba půl milionu.
Přenosný plochý počítač s dotekovým displejem, který připomíná větší mobilní telefon, má překlenout mezeru mezi chytrým mobilem a laptopem a slouží především k prohlížení internetu a multimediálních souborů a hraní her. V pátek firma zahájila ve Spojených státech prodej dražší verze iPadu s vysokorychlostním připojením na internet. Doposud byly k dispozici levnější tablety, které měly pouze bezdrátové připojení WiFi.
Koncem tohoto měsíce chce Apple začít prodávat iPad i v zahraničí. Nejprve by se iPady měly objevit v Austrálii, Británii, Francii, Itálii, Japonsku, Kanadě, Německu, Španělsku a Švýcarsku. Analytici dohadují, že v letošním roce by mohl Apple prodat celkem pět milionů iPadů, napsala agentura Reuters.