Plným uplatněním opce dosáhlo množství akcií, které společnost prodala v rámci dubnové registrované veřejné nabídky, počtu 4,865 milionu. Z prodeje firma očekává čistý výnos 57,9 milionu USD po odpočtu slev upisovatelům, provizí, výdajů za právní služby a dalších výdajů společnosti souvisejících s uzavíráním smluv.
Výnos z prodeje akcií chce KIT digital využít především k financování budoucích akvizicí či investicí do konkurenčních a doplňkových firem v rámci naplňování růstové strategie společnosti.
Za prostředky z dřívějších emisí firma koupila společnosti The FeedRoom, Nunet a Multicast Media. Po loňské srpnové primární nabídce akcií s výnosem 22,2 milionu dolarů uspořádala KIT digital v prvním čtvrtletí další dvě veřejné nabídky, v nichž získala 46,5 milionu dolarů.
Akcie KIT digital se od 25. ledna obchodují na pražské burze. Obchodování má podobu takzvaného duálního listingu k emisi na americké burze Nasdaq. Akcie obchodované v Praze jsou tedy plně zaměnitelné s akciemi kotovanými na burze Nasdaq, v ČR i v USA nesou stejné označení KITD.
Společnost KIT digital je předním světovým poskytovatelem řešení pro správu videí prostřednictvím protokolu IP a má přes 600 firemních zákazníků ve více než 30 zemích světa. Podnik má své hlavní pobočky v Praze, Kolíně nad Rýnem, Dubaji, Londýně, Melbourne, New Yorku, Stockholmu a Torontu. Loni firma zvýšila příjmy o 102 procent na 47,3 milionu dolarů, její čistá ztráta se ale prohloubila o 900.000 USD na 19,9 milionu dolarů.