Drogeriím Schlecker loni v Česku klesly tržby i přesto, že jejich počet se zvýšil ze 163 v roce 2008 na 166. Společnost Schlecker snížila tržby i v roce 2008, kdy jejich hodnota meziročně klesla o zhruba 54 milionů korun z 1,882 miliardy korun v roce 2007 na 1,828 miliardy korun.
Konkurenční drogistický řetězec dm drogerie markt v hospodářském roce 2009, který skončil loni v září, zvýšil v Česku tržby meziročně o 684 milionů korun na 4,158 miliardy korun. Zisk dm drogerií ale klesl ze 116,7 milionu korun v roce předchozím na 72,8 milionu korun. Společnost dm drogerie markt v hospodářském roce 2009 otevřela 21 nových prodejen, jejichž počet tak loni v září vzrostl na 168.
Obliba specializovaných drogerií v posledních letech u českých zákazníků roste. Zatímco v roce 1998 je při nákupu drogistického zboží a kosmetiky preferovalo 26 procent, tak předloni to bylo již 39 procent.
Tržby čtyř největších drogistických řetězců p.k. Solvent, dm drogerie markt, Rossmann a Schlecker předloni ve srovnání s rokem 2007 podle předběžných údajů Incoma GfK a časopisu Moderní obchod vzrostly o 1,8 miliardy korun na rekordních 13,7 miliardy korun. Čtveřice společností na konci roku 2008 v ČR provozovala zhruba šest stovek drogerií.