Společnost provozuje hotely pod značkami InterContinental, Crowne Plaza a Holiday Inn. Tržby se zvýšily o tři procenta na 362 milionů USD. Příjem na pokoj, důležité měřítko zdraví hotelového sektoru, stoupl o 0,2 procenta, v dubnu dokonce vyskočil až o 5,2 procenta. Finanční ředitel Richard Solomons dodal, že příjem na pokoj vzrostl poprvé za 18 měsíců, hlavně díky vyšší obsazenosti hotelů. Nejvíce k růstu přispěla Asie, v čele s Čínou. Ceny však stále na mnoha trzích zůstávají pod tlakem.
Na hotelové společnosti těžce dolehla ekonomická krize, která omezila výdaje běžných lidí za dovolené i firem za služební cesty. Nejvíce pocítily propad právě luxusní hotely. Generální ředitel Andrew Cosslett dodal, že firemní klientela se začíná do luxusních hotelů pozvolna vracet.
InterContinental po celém světě, včetně České republiky, provozuje přes 650.000 pokojů v téměř 4500 hotelech. Spojené státy mají na zisku firmy podíl 70 procent, napsala agentura Reuters.