Internetový obchod Mall.cz podle Fryce zvýšil obrat navzdory poklesu tuzemského trhu. Internetové obchody loni nejen v Česku těžily ze snahy lidí nakoupit v době hospodářské krize zboží co nejvýhodněji. Spotřebitelé kvůli tomu více utráceli na internetu.
"V roce 2008 jsme významně investovali do nového systému a moderního logistického centra, kde máme trvale skladem zboží v hodnotě přes 150 milionů korun. Jsme tak schopni zaručit okamžitou a přesnou expedici objednávek z vlastních zásob," uvedl Fryc.
Česká pobočka Mall.cz, která patří mezi největší internetové obchodníky na tuzemském trhu, v hospodářském roce 2009/2010 podle dřívějšího odhadu jejího ředitele Marka Lišky vykázala obrat 1,8 miliardy korun. V účetním roce 2010/2011 Liška předpokládá zvýšení obratu o 30 procent.
Další tržby má skupině Mall přinést nový partnerský program, díky kterému mohou například portály či odborné internetové magazíny získat provizi za zboží prodané pomocí reklamy umístěné na jejich stránkách.
Lidé na internetu pořizují především domácí spotřebiče, elektroniku a oblečení. Hlavním důvodem využití internetových obchodů je nejen obvykle nižší cena zboží, ale také pohodlí a úspora času.
Obliba internetových obchodů v posledních letech v Česku rychle roste. Celkem by Češi loni podle dřívějších odhadů mohli utratit v internetových obchodech rekordních 26 až 27 miliard korun. Za rok 2008 odborníci očekávali nárůst na zhruba 22 miliard.
Největšími hráči na tuzemském internetovém trhu jsou prodejce výpočetní techniky Alza.cz, Mall.cz, internetový obchodní dům Kasa.cz a společnost T.S. Bohemia.