Za účasti analytického guru Thomase Davenporta proběhlo v Praze SAS Business Forum určené pro top management českých společností, které manažerům přineslo praktické rady z oblasti Business Analytics. Představené úspěšné případové studie zavádění Business Analytics do praxe ukázaly, že i nevýrazná a průměrná společnost se může díky vhodným nástrojům v horizontu pár let dostat mezi špičku v daném oboru.
„Mnoho společností sbírá data, ale s těmi už dále efektivně nepracuje. Je důležité si uvědomit, že sběr dat je teprve začátek a je nutné umět s daty následně pracovat. Nástroje Business Analytics nabízejí mnoho možností, jak z dat lze získat co nejhodnotnější informace, které výrazně pomohou při dalším plánování a vývoji businessu,“prohlásil v úvodu Thomas Davenport a následně představil zajímavé příklady z praxe. Americký profesionál na analytiku současně potvrdil, že v západní Evropě či v USA se nástroje Business Analytics využívají v daleko větší míře než ve střední a východní Evropě.
Business Forum pořádané společností SAS ve spolupráci s Harvard Business Review bylo první konferencí tohoto typu u nás a bylo zaměřeno na zahájení aktivit Business Analytics, používání analytiky pro úspěšný progres businessu a také na co nejlepší využívání výhod analytiky.
SAS Business Forum, foto zleva: Mojmír Boucník (finanční ředitel AXA Česká republika s. r. o.), Petra Lávičková (marketing & PR manager SAS ČR), Elena Kohútiková (zástupkyně gen. ředitele VUB, a.s.), Thomas Davenport, Angelia Herrin (Executive Director of Project Development, Harvard Business Review), Sonia Slavtcheva (Group Chief Finance Officer Home Credit International a.s.), Jiří Jech (generální ředitel SAS ČR)
Více fotografií z Business Fora, fotografie v tiskovém rozlišení i další informace o společnosti SAS najdete na Informačním Systému společnosti ConPro
Jméno: media
Heslo: media
Thomas Davenport
Celosvětově uznávaný odborník v oblasti Business Analytics, který získal profesionální zkušenosti na prestižních institucích a nejvýznamnějších univerzitách. V současné době působí Tom Davenport na Babson College, v minulosti pracoval na významných pozicích v institucích jako Amos Tuck School of Business, Dartmouth College, Andersen Consulting Institute for Strategic Change, Boston University School of Management, The University of Texas, Ernst and Young, Harvard Business School, Harvard University a jiné.
O společnosti SAS
SAS je předním světovým dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, poskytující komplexní pohled na strategické činnosti organizace. SAS je největší soukromě vlastněná IT společnost na světě a je jediným dodavatelem v této oblasti, který kompletně a úspěšně integruje technologie pro vytváření datových skladů, analytické nástroje a aplikace Business Intelligence. Díky inovativnímu řešení SAS pomáhá více než 45 000 organizací zlepšovat výkonnost a dává možnost rozhodnout se nejen lépe, ale i rychleji, pro naplnění hodnot. SAS Institute má přes 11 000 zaměstnanců ve více než 400 pobočkách ve 113 zemích světa. Od roku 1976 dává SAS svým zákazníkům na celém světě THE POWER TO KNOW®.
SAS a všechny další názvy produktů a služeb SAS Institute Inc. jsou registrovanými ochrannými známkami SAS Institute Inc. v USA a dalších zemích. ® označuje registraci v USA. Další značky a názvy produktů jsou ochrannými známkami konkrétních společností. © 2010
V případě zájmu o spolupráci nebo další informace, prosím, kontaktujte:
SAS INSTITUTE ČR, s.r.o.
Na Pankráci 17-19
140 21 PRAHA 4
TEL: +420 261 176 310
WWW.SAS.COM/CZ
Kontakty:
Petra Lávičková
Marketing & PR Manager
petra.lavickova@cze.sas.com
Tel: +420 724 139 243
Navštivte SAS Press Center
www.sas.com/presscenter
ConPro, s.r.o.
Eva Čerešňáková
PR Manager
Karlínské nám. 6, Praha 8
evacer@conpro.cz
GSM.: + 420 777 650 351
www.conpro.cz