Tupperware vyrábí kuchyňské náčiní, obchodníci ho prodávají na takzvaných uzavřených prezentacích. Výrobky nizozemské značky tak nejsou k sehnání v běžné maloobchodní síti. Společnost svým dealerům podle ÚOHS skoro devět let diktovala ceny zboží pro prodej koncovým zákazníkům a dodržování předepsaných ceníků také pravidelně kontrolovala. Pokud podmínky nedodrželi, hrozilo jim ukončení spolupráce. Obchodníci mohli změnit přikázané ceny jen výjimečně, třeba při reklamních akcích. I tak s tím ale musel Tupperware souhlasit.
"S respektováním trestněprávních principů, zejména pak takzvané absorpční zásady, byla nově při souběhu celkem čtyř deliktů uložena pokuta pouze za jeden ze sbíhajících se deliktů - zakázanou dohodu o určování cen, řekl Rafaj. Tyto dohody patří podle něj k nejzávažnějším formám zakázaných dohod. Reakci firmy ČTK zjišťuje.
Společnost Tupperware podle posledních dostupných informací z roku 2008 dosáhla tržeb 220 milionu korun a byla ve ztrátě 14,7 milionů korun. Údaje z minulého roku nejsou k dispozici.