Tržby za tři měsíce do konce dubna stouply o téměř šest procent na 99,85 miliardy USD. K růstu přispěly hlavně zahraniční trhy, prodej v USA byl slabší. Tržby v obchodech otevřených nejméně rok se snížily o 1,1 procenta. Srovnatelné tržby v diskontních obchodech v USA klesly o 1,4 procenta.
Diskontní prodejny Wal-Martu v USA v posledních měsících ztrácejí na úkor konkurence, protože spotřebitelé začali více utrácet i za zboží, které nutně nepotřebují, jak oděvy a nábytek. Wal-Mart v době krize těžil ze skutečnosti, že lidé co nejvíce omezovali své výdaje a kupovali převážně jen potraviny a zboží každodenní potřeby, jako hygienické potřeby, za co nejnižší cenu, napsaly agentury AP a Reuters.
Wal-Mart slouží v USA jako klíčový barometr spotřebitelských výdajů. Ekonomové proto vývoj jeho tržeb sledují pozorně, protože jeho výsledky mohou naznačit, jak se budou vyvíjet výdaje celostátně. Spotřebitelské výdaje tvoří 70 procent ekonomické aktivity USA.