Symantec je známý hlavně antivirovým softwarem pro osobní počítače. Za poslední dva roky firma utratila již téměř tři miliardy USD za technologie, které posilují pozici firmy i v dalších oblastech ochrany a bezpečnosti, jako ochrana dat na mobilních telefonech či dodávky softwaru přes internet.
VeriSign se naopak v posledních třech letech zbavil téměř 20 divizí, protože se chce zaměřit pouze na svoji hlavní aktivitu, správu více než 100 milionů internetových domén, včetně těch, které končí na .com a .net. Tržby bezpečnostní divize loni činily 410 milionů USD, tržby celé firmy jednu miliardu USD.
Značka VeriSign má silnou pozici hlavně v ochraně transakcí přes internet. Symantec akvizicí získal technologii SSL, která šifruje finanční transakce přes internet a ověřuje identitu těchto stránek pro uživatele. Podle Symantecu SSL používá po celém světě 2,3 milionu internetových stránek. Divize rovněž nabízí služby ověření identity či zajišťuje, že internetová stránky, které si uživatel prohlíží, jsou bezpečné, napsaly agentury AP a Reuters.