V Číně se v dubnu prodalo 12.108 škodovek, což z ní dělá nejúspěšnější trh. Představuje to nárůst o 31,4 procenta. Zákazníkům v Česku během dubna dodala firma 5604 vozů, tedy o 24 procenta více, než loni. "V zámořských regionech se podařilo zvýšit odbyt o 65,6 procenta, ve východní Evropě i přes složitou situaci na trzích o 7,7 procenta," podotkl mluvčí. Také v západní Evropě bez Německa se Škoda v porovnání s uplynulým rokem zlepšila o 38 procent.
Právě Německo zůstává pro Škodu po Číně druhým největším odbytištěm. V dubnu tam prodala 10.199 vozů. "V porovnání s výjimečným rokem 2009, ovlivněným šrotovací prémií, sice odbyt za první čtyři měsíce 2010 o 35 procent poklesl, ale ve srovnání s posledním “normálním“ rokem 2008 se podařilo prodej od ledna do dubna 2010 zvýšit o sedm procent na 43.268 vozů a uhájit tak pozici jedničky mezi importéry v Německu,“ řekl Reinhard Fleger, člen představenstva pro prodej a marketing.
V dubnu byla nejprodávanějším modelem Octavia, které se prodalo 25.111 kusů, což je zhruba na loňské úrovni. Na druhém místě byla Fabia s 19.261 vozy, to ale představuje osmnáctiprocentní pokles. Nejvíce vzrostl zájem o Superb, který si koupilo 8499 zákazníků, meziročně o 163,2 procenta více. Yetiho si koupilo 4334 lidí, Octavii Tour 3459 a Roomster 2513.