Společnosti Quelle v roce 2009 v Česku klesly tržby meziročně o 343 milionů korun z 1,8 miliardy korun v účetním roce 2008 na 1,457 miliardy korun. Vedení zásilkového obchodu Quelle pokles tržeb přisoudilo slabší poptávce a nižším dodávkám zboží z Německa.
Quelle bylo původně součástí zásilkové divize zkrachovalé německé maloobchodní firmy Arcandor a Halens Group koupila jeho pobočky v Česku, Polsku, na Slovensku a v Estonsku včetně aktivit v Litvě a Lotyšsku. Letos v květnu pak byla česká společnost Quelle přejmenována na Halens.
Akvizice zahrnovala stoprocentní podíl v dceřiných společnostech Quelle a na majetku v každé zemi, kde tyto pobočky působí. Práva k používání portfolia značek společnosti Quelle na uvedených trzích ale již dříve získala firma Otto Group a nejsou součástí této transakce.
Halens se v ČR soustředí na dámskou, pánskou a dětskou módu. "Společně s ostatními zahraničními společnostmi Halens Group si klademe za cíl stát se předním zásilkovým obchodem v severní, střední a východní Evropě. V ČR chceme během příštích dvou let potvrdit vedoucí pozici zásilkového obchodu s textilem," uvedl Petr Steiner z české pobočky Halens.
Halens na tuzemském trhu nabízí textilní sortiment řady značek, hlavní podíl ale mají značky Halens a Cellbes, dále dánský Bon’a Parte a britský Next. Zboží mohou zákazníci objednávat prostřednictvím tištěných katalogů, v internetovém obchodě www.halens.cz či v síti 300 kamenných obchodů, které fungují v zemích, v nichž Halens podniká.