Vizí společnosti Sodexo je stát se v celosvětovém měřítku expertem na řešení pro motivaci lidí, kteří jsou hlavním bohatstvím každé firmy a organizace. „Abychom tuto vizi naplnili, nasloucháme našim zákazníkům a snažíme se přinášet nové služby v oblasti motivace zaměstnanců. Jelikož chceme dát naší vizi konkrétní formu a jasně pojmenovat přidanou hodnotu našich služeb, rozhodli jsme se změnit naše obchodní označení na Sodexo - Řešení pro motivaci.“ říká Miroslav Sedlák, generální ředitel Sodexo – Řešení pro motivaci.
Změna obchodního označení neznamená, že společnost Sodexo – Řešení pro motivaci přestává dodávat poukázky, rozšiřuje ale hlavní obor svého podnikání.
„Poskytování zaměstnaneckých benefitů, ať už ve formě poukázek nebo v elektronické podobě zůstává důležitou součástí naší nabídky a budeme se snažit zde být i nadále nejlepší. Vycházíme ale také vstříc požadavkům našich klientů, a proto jim chceme pomoci řešit návrhy, nastavení, ale i správu motivačních a benefitových systémů,“ říká Tomáš Kopřiva, marketingový ředitel Sodexo – Řešení pro motivaci.
Cílem společnosti Sodexo – Řešení pro motivaci je stát se strategickým partnerem svých klientů a řešit výzvy a úkoly v oblasti zaměstnanecké motivace.
Společnost Sodexo buduje svoji strategii již 40let. Dnes prostřednictvím svých divizí On-Site Service Solutions a Motivation Solutions (Řešení pro motivaci) působí v 80 zemích světa. 380 000 zaměstnanců každý den poskytuje služby a pracuje na zlepšování kvality každodenního života padesáti miliónů lidí. Obě divize tak poskytují nabídku, která je na trhu zcela unikátní – přináší řešení pro kvalitu každodenního života.
Změnu obchodního označení provází také změna loga, grafického stylu společnosti a samozřejmě také postupně zavádění nových služeb.