Zisk před zdaněním a mimořádnými položkami stoupl dokonce o 23 procent na rekordních 215 milionů liber. Tržby se zvýšily o 6,5 procenta na 1,28 miliardy liber. K růstu přispěl vysoký prodej v Hongkongu a Jižní Koreji. Prodej pánského oblečení se na celkových tržbách podílel 24 procenty a dámského oblečení 35 procenty.
Firma loni snížila zásoby, zvýšila ziskovou marži a posílila své maloobchodní operace, jejichž podíl na celkovém prodeji stoupl na 58 procent z předchozích 52 procent. V letošním roce chce Burberry otevřít až 30 nových obchodů, hlavně v oblasti Ameriky a Asie a Tichomoří. Společnost letos hodlá téměř zdvojnásobit kapitálové výdaje na 130 milionů liber.
Burberry dodala, že bude i nadále pracovat na "očištění" své značky. Plánuje ukončit činnost některých velkoobchodních aktivit v Evropě, snížit počet licencí na pánské a kožené zboží v Japonsku a u hlavního zboží, včetně plášťů do deště a kašmírových šál, nebude v budoucnosti nabízet slevy, napsaly agentury AP a Reuters.
Burberry prodává širokou škálu produktů, včetně pánského a dámského oblečení, kabelek, obuvi a parfémů. Burberry vznikla v roce 1856 a pověst si získala šátky a kabáty a typickým vzorem béžovo-červeno-černé kostky. Společnost je oficiálním dodavatelem oděvů pro britskou královnu Alžbětu II. Značkový obchod má rovněž v České republice, v pražské Pařížské ulici.