Tržby vzrostly o jedno procento a dostaly se na 8,74 miliardy eur (asi 225,4 miliardy Kč). Je to hlavně zásluha domácího, tedy nizozemského trhu, kde základní tržby vzrostly o 2,8 procenta. Naopak ve Spojených státech, kde Ahold vytváří asi 60 procent celkových tržeb, se tržby o 0,1 procenta snížily.
Analytici v anketě agentury Reuters v průměru předpovídali, že provozní zisk bude činit 404 milionů eur, u celkových tržeb očekávali 8,62 miliardy eur. U tržeb v Nizozemsku analytici čekali nárůst o 1,3 procenta, naopak v USA počítali proti skutečnosti s lepším výsledek a předpovídali, že tržby se tam zvýší o 0,4 procenta.
Ahold správně odhadl chování spotřebitelů v době krize a zaměřil se na zboží nižší cenové kategorie. Více kontroloval i náklady, a tak se mu podařilo zvýšit podíl na trhu na úkor rivalů, a to jak doma v Nizozemsku, tak v zahraničí. Na nizozemském trhu Ahold provozuje řetězec Albert Heijn, v České republice má supermarkety Albert a hypermarkety stejného jména. Dříve je provozoval pod názvem Hypernova.